Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Εκεί τα πάντα είναι ευλογία

Ετικέτα: ΑΡΘΡΑ
Ένας πιστός χριστιανός μου διηγήθηκε μια ιστορία και θεώρησα σωστό να την μοιραστώ μαζί σας.

«Είχε αρρωστήσει το παιδί μου» μου λέει «και με έστειλε η γυναίκα μου να αγοράσω μερικά φάρμακα. Δεν ήταν κάτι σοβαρό αλλά όσο να ‘ναι κάπως ταράχτηκα. Αφού αγόρασα τα φάρμακα, στην επιστροφή, άφησα την σκέψη μου να πάει εκεί που με ανακουφίζει περισσότερο, στο Άγιο Όρος.. και θυμήθηκα ένα περιστατικό. Σε ένα μοναστήρι που είχα πάει είδα έναν πολύ γέρο μοναχό να κάθεται σ’ ένα πεζούλι. Σκέφτηκα ότι αυτός θα ήξερε πολλά και τον πλησίασα για να πιάσω κουβέντα μαζί του. Μα μόλις του μίλησα το γεροντάκι άρχισε να φωνάζει, δεν έλεγε κάτι.. έβγαζε άναρθρες κραυγές. Σάστισα και φοβούμενος μην νομίζουν οι άλλοι ότι του κάνω κάτι κακό έφυγα βιαστικά ζητώντας συγνώμη. Καθώς όμως το σκεφτόμουν το περιστατικό άρχισα να το βλέπω, όχι όμως από τα δικά μου τα μάτια αλλά από τα μάτια του μοναχού. Είδα τον εαυτό μου να πλησιάζει, άκουσα τις άναρθρες κραυγές του μοναχού, είδα τον εαυτό μου να απομακρύνεται και μετά άκουσα τον μοναχό να προσεύχεται για εμένα. Έμεινα άναυδος, προσπαθούσα να καταλάβω τι μου συμβαίνει. Τελικά ο γέροντας πράγματι ήξερε πολλά, μόνο που μου τα είπε με πράξεις και όχι με λόγια.  Ένα πράγμα να θυμάσαι, εκεί τα πάντα είναι ευλογία, ακόμη και αυτά που στα κοσμικά μάτια μας δεν φαντάζουν όμορφα».

Καλά Χριστούγεννα σε όλους
Αντώνης Παπαευθυμίου









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.