Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020

Αυτά είναι τα δικά μου Χριστούγεννα

 Ετικέτα: ΑΡΘΡΑ

✿⊱╮Μία από τις τρεις αδελφές της ιστορίας μας είχε γενέθλια. Αφού ετοίμασε τ’ απαραίτητα για την γιορτή της, περίμενε με αγωνία τους καλεσμένους της.. Η ώρα περνούσε αποκαρδιωτικά αφού κανείς δεν χτυπούσε την πόρτα της.

Την επόμενη μέρα παίρνει τηλέφωνο την μία αδελφή της, εκφράζοντας το παράπονό της, που την είχε ξεχάσει.

Εγώ σε ξέχασα αγαπημένη μου αδελφή; της λέει εκείνη, όχι βέβαια! Εγώ γιόρτασα τα γενέθλια σου μαζί με τον άντρα μου με ένα υπέροχο τραπέζι που ετοίμασα ειδικά για σένα !!

Η λέξη «αγαπημένη μου» αντήχησε ακόμη πιο επώδυνη στ’ αυτιά της, όμως  την ευχαρίστησε κι έκλεισε πικραμένα.

Κατόπιν παίρνει τηλέφωνο την άλλη αδελφή. Αδελφή μου της λέει κι η άλλη ενθουσιασμένη, βρίσκομαι στο Παρίσι για να γιορτάσω τα γενέθλια σου! Και περνάω υπέροχα!!

Κι έτσι.. κάπως έτσι.. γιορτάζουμε όλοι τα Χριστούγεννα.. Με φανφάρες, καλλωπισμούς, λαμπιόνια,  γαλοπούλες, θεωρούμε τη γέννηση του Θεού ρεβεγιόν, ένα κοσμικό γεγονός που απλώς μπορεί να εορταστεί και χωρίς να πάμε στο σπίτι του εορταζόμενου… και πριν ετοιμάσουμε την λαχταριστή σούπα.. ήδη τον έχουμε αρνηθεί όχι τρείς φορές.. πολλάκις.

Τίποτα πιο όμορφο απ’ την καμπάνα του χωριού. Από εκείνο το Άγιο πρωινό ξύπνημα που νιώθεις ένα με τους τρεις μάγους ο τέταρτος ίσως, ο πιο ταπεινός, ο πιο κενός, ο πιο μηδαμινός, ο πιο φοβισμένος  χωρίς σμύρνα, λιβάνι και χρυσό. Με μια καρδιά που βγήκε απ’ το σώμα και με τρεμάμενα χέρια την ακουμπάς στο Θεό. Δική σου είναι, εσύ την ορίζεις δεν έχω τίποτα μα τίποτα άλλο να σου δώσω. Από σένα γυμνός γεννήθηκα και σε σένα γυμνός θε να ‘ρθώ. Εγώ σ’ έχω πάντα μέσα μου. Χρόνια πολλά Έλληνες.. ✿⊱╮

Χρύσα Φραγκούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.