Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Εγώ γιορτάζω εσύ πονάς




✿⊱╮Εγώ γιορτάζω.. Δεν με νοιάζει αν πονάς, δεν με νοιάζει η θλίψη σου, γιατί η δικιά μου μήτρα είναι  γόνιμη.
Κι αν αυτή η μέρα σε κάνει να νιώθεις στο κενό εγώ γιορτάζω.. Κι αν σημαδεύτηκες, κι αν σ’ εγκατέλειψαν γιατί δεν ήσουν παραγωγική εγώ γιορτάζω.
Σε σένα μιλώ που ποθούσες ν’ αγκαλιάσεις αυτό το μωρό που ποθούσες να σε φωνάξει μαμά.. εγώ είμαι μάνα και γιορτάζω. Και σε σένα μιλώ που το παιδί σου χάθηκε.
Κοίτα με, εγώ σήμερα γιορτάζω κι είμαι εδώ  να στο θυμίζω. Εγώ κι όλος ο πλανήτης.
Κι εσύ που ακούς το ανεπανάληπτο απ’ τους λεγόμενους ‘’αγαπημένους’’ γύρω  σου.. <<Εσύ δεν έχεις παιδιά δε ξέρεις>>..
Ακούς? δεν πρέπει να μιλάς!!
Γιατί δεν είσαι μάνα!
Γιατί εγώ είμαι η μάνα και γιορτάζω.. Για σένα θα έπρεπε να είμαι βουβή. Αυτή τη μέρα και κάθε μέρα.
Γιατί ενώ εγώ επαίρομαι που είμαι στην κορυφή, εσύ λαχανιάζεις .. ελπίζεις,  περιμένεις και ματώνεις.
Γιατί πολλοί θα σε λαβώσουν.
Γιατί το στείρο κατ’ αυτούς χώμα σου δεν θα συνεχίσει τη φατρία τους.
Υπάρχεις όμως κι εσύ η άλλη.. που ενώ μπορείς, υπομένεις στο γάμο σου ακόμα κι αν αυτός δεν είναι γόνιμος, και στερείσαι τη μητρότητα άθελά σου. Κι όμως  μένεις εκεί. Δεν επαναστατείς. Γιατί δέχτηκες κι ανέχτηκες τη μοίρα σου κι ας έπρατταν τ’ αντίθετα οι άλλοι στη θέση σου.
Κοίτα με.. ξεχωρίζω.. γιορτάζω σήμερα κι εσύ μείνε στο σκοτάδι σου.
Γιατί ο κόσμος μου δεν ξέρει ν’ απαλύνει τις πληγές σου.. θα στέκεται εκεί να σε ακρωτηριάζει, θα είναι εκεί να σε τιμωρεί.
Δέξου την ελαφρότητα του μυαλού του και χαμογέλα.
Μάνα είναι μόνο μία. Η Παναγία.
Κι η σημερινή γιορτή είναι ένα πανηγύρι στολισμένο με λαμπιόνια καρδούλες και πυροτεχνήματα. Μην ακούς το θόρυβο άκου τη ψυχή μου. Σε σένα Υποκλίνομαι.
Σε σκέφτομαι και προσεύχομαι ν’ αντέξεις το βάναυσο κόσμο μου. Γιατί εγώ ξέρω τη γεύση σου. Εσένα σε ξέρω καλά... Άντεξε το θόρυβό τους.
Εσύ είσαι η πιο ευλογημένη. Γιατί εσύ το έχεις κερδίσει το στεφάνι έναντι του Θεού.
Μην κλαις  
Σ’ αγαπώ.  ღ ✿⊱╮

Χρύσα Φραγκούλη
                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.