Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024

Η ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Ετικέτα ΠΟΙΗΣΗ



           ✿⊱╮ Η ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ  ✿⊱╮

Αν έρθει η νύχτα και θαρρείς αργεί να ξημερώσει ..

Μη φοβηθείς.. κοίτα ψηλά τον ουρανό

Αν πλάι σου δε θα ’μαι όταν νυχτώσει..

Μη φοβηθείς

Η προσευχή μου άστρο θα φανεί χαμόγελο

θα δώσει.

 

Βρες με στα φύλλα που θροούν

και στ΄ άστρα που γελάνε

Βρες με στα μέρη που μιλούν

μαζί σαν περπατάμε.

Βρες με στο κύμα του γιαλού

που τα νερά γελάνε

Βρες με στα δέντρα, στα πουλιά

που ελεύθερα  πετάνε.

 

Η προσευχή μου σε ότι δεις

ευχή θα ψιθυρίσει..

κι άπλετο γύρω σου το φως

σε σένα θα γλιστρήσει..

Κι αν ξένους ξένος περπατάς..

σ΄ άγνωρους νέους τόπους

Μη φοβηθείς..

Θα συναντάς στο διάβα σου

μόνο καλούς ανθρώπους..

Η ευχή μου για σένα ..

 

Για το Νικόλα μου

Χρύσα Φραγκούλη

♥ ♥  ♥ ♥  ♥ ♥

 


♥ ♥  ♥ ♥  ♥ ♥


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.