Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Ποτέ μην αρνηθείς τα δώρα του Θεού



https://trikcoon.blogspot.gr/2018/05/blog-post_26.html

Κάποτε ήταν ένας πολύ πλούσιος άνθρωπος που αποφάσισε να κάνει το γύρω του κόσμου για να χαρεί τα πλούτη του.

Πήρε, λοιπόν, το πολυτελέστατο αυτοκίνητό του και ξεκίνησε. Πέρασε πολλά μέρη και ευχαριστήθηκε τις ομορφιές τους, μα κάποια μέρα που διέσχιζε μια έρημο χάλασε το αυτοκίνητό του.
Προσπάθησε να καλέσει βοήθεια με τα τεχνολογικά μέσα που διέθετε μα δεν έπαιρνε καμία απάντηση.
Είχε πολύ νερό μαζί του αλλά και το αυτοκίνητο χρειαζόταν νερό γιατί το έχανε από την βλάβη του. Σκέφτηκε αντί να το πιεί να το βάλει στο αυτοκίνητο με την ελπίδα να βρεθεί πιο κοντά στον πολιτισμό και να ζητήσει βοήθεια. Μάταια όμως, το νερό του τελείωσε και το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε.
Άρχισε τότε να περπατά, ώσπου η δίψα τον γονάτισε και κάθισε δίπλα σε έναν βράχο για να προστατευτεί από τον δυνατό ήλιο.
Αφού πέρασαν τρεις μέρες χωρίς να πιεί γουλιά νερό θυμήθηκε τον Θεό.
-Ας προσευχηθώ, λέει, τί έχω να χάσω. Θεέ μου, συνεχίζει, ξέρω ότι όλη μου την ζωή σε ξέχασα αλλά τώρα έχω την ανάγκη σου, σε παρακαλώ βοήθησέ με, και προσευχόμενος αποκοιμήθηκε.
Τότε στο όνειρό του εμφανίστηκε ένας άγγελος και του είπε
-Ο Θεός άκουσε την προσευχή σου και σου στέλνει αυτό, και ακουμπάει δίπλα του ένα ποτήρι νερό.
-Πλάκα μου κάνεις; λέει εκείνος ξαφνιασμένος. Τί να το κάνω ένα ποτήρι νερό; να ζήσω μια μέρα παραπάνω; Εγώ θέλω να με πάρεις από εδώ, μπορείς;
-Όχι, του απαντά ο άγγελος, ότι ήταν να κάνω το έκανα, και εξαφανίστηκε.
Αλαφιασμένος ξυπνά και γυρνάει βιαστικά προς τα εκεί που ήταν ο άγγελος. Πράγματι ήταν ένα ποτήρι με δροσερό νερό.
- Τί να το κάνω Θεέ μου; φωνάζει κλαίγοντας, αφού μ’ αφήνεις να πεθάνω καλύτερα να πεθάνω τώρα.
Δεν το άγγιξε για άλλες τρεις μέρες, ώσπου από την δίψα άρχισε να παραμιλά.
Τότε έντρομος καθώς ένιωθε την ψυχή του να βγαίνει γύρισε να το πιεί, αλλά βρήκε ένα ποτήρι  άδειο, γιατί το νερό είχε εξατμιστεί.
Αμέσως παρουσιάστηκε μπροστά του ο ίδιος άγγελος.
- Τί ήρθες, του λέει, να μου δώσεις και άλλο ποτήρι νερό;
- Όχι, για να πάρω την ψυχή σου, του απαντά.
- Αφού ήθελες να την πάρεις από την αρχή.. παρ’ την.. τί μου το έδωσες το ποτήρι νερό;
- Μια μέρα δρόμος στο μονοπάτι που είναι μπροστά σου, υπάρχει ένα χωριό. Ένα ποτήρι νερό έφτανε, του απαντά ο άγγελος και τον πήρε μαζί του.

Αντώνης Παπαευθυμίου





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.