Κυριακή 8 Μαΐου 2016

ΜΑΝΑ



ΕΤΙΚΕΤΑ: ΠΟΙΗΣΗ


Άραγε βλέπεις;
Άραγε θυμάσαι;
Άραγε με  έχεις  αγκαλιά την  ώρα που κοιμάσαι;
Ξεθώριασα στη μνήμη σου;

Βαρύθυμες σκέψεις απόψε και κρύο..
λείπεις και γύρω μου   αμέλιχρο  τοπίο

Λαχτάρα  γλυκιά η στοργική θωριά σου
μάνα και τι δεν θα ‘δινα να μπω στην αγκαλιά σου.
Σήμερα να ‘μουνα πάλι μωρό..  σφιχτά να με τύλιγες όταν ριγώ
να βλέπω τη  θάλασσα να βλέπω ουρανό ..

Μακριά σου αδιάσειστα  ..βαριά τα βήματα μου
χάθηκαν ..έφυγαν στο χτες τα όνειρα μου
χορτάριασε δίπλα μου αγιάζι και  χιόνι
κι  η καρδιά μου ζεσταίνεται  μόνο όταν παγώνει

Μάνα ..δεν έχει θάλασσα σε ‘σε να ταξιδέψω
καράβια φεύγουν χάνονται που μ’ άφησαν απ’ έξω..
Δεν είπες σαν αλάργευες  την παγωνιά ν’ αντέξω..

Στις στάλες ψάχνω τη φωνή
στον ήλιο τη μορφή σου
να λες παιδί  μου υπομονή
κι  είν’ ο Θεός μαζί σου.

Μάνα μου όμορφη πόσο πολύ  μου λείπεις!!!!!

Χρύσα  Φραγκούλη

♥ ♥  ♥ ♥  ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.